Групові учнівські роботи

Розробка онлайнової презентації з теми:"Національно - визвольний рух в Правобережній Україні в другій половині XVIII ст. 

  • 1 група. "Історики - дослідники" розробляють підтему:"Гайдамацький рух.", в якій повинні висвітлити коли вперше згадуються гайдамаки в писемних джерелах  і що означає термін "гайдамаки";дослідити розгортання гайдамацького руху ( причини та  хід подій); розглянути долю  керівників гайдамацького руху; визначити наслідки гайдамацького руху та його історичне значення. Гайдамацький рух

  • 2 група. "Історики - дослідники" розробляють підтему: "Коліївщина", в якій досліджують: причини Коліївщини; причини виникнення Барської конфедерації та її діяльність;Універсал 1768р.; хід Коліївщини та території  поширення руху; біографію керівників Коліївщини та їх долі; наслідки Коліївщини та історичне значення. Коліївщина
  • 3 група. "Історики -  дослідники" розробляють підтему:  "Максим Залізняк та Іван Гонта - найвідоміші ватажки гайдамацького руху", в якій досліджують біографію М. Залізняка та І.Гонти;  змальовують історичний портрет  М. Залізняка та І.Гонти; визначають історичне значення їх боротьби для наступних поколінь.  Максим Залізняк та Іван Гонта - найвідоміші ватажки гайдамацького руху
  • 4 група."Історики -  дослідники" підтеми:"Опришківський рух. Олекса Довбуш" в якій повинні визначити причини розгортання опришківського руху та території його поширення;визначити значення терміну - "опришок";розглянути діяльність та долю найвідомішого керівника опришок - Олекса Довбуша; висвітлити історичне значення опришківського руху. Опришківський рух. Олекса Довбуш
  • 5 група - розробити анкетування за темою проекту. Анкетування за темою: "Національно - визвольний рух в Правобережній Україні та на Західноукраїнських землях в другій половині XVIII ст."
  • Комментариев нет:

    Отправить комментарий